من کدوماهستم؟!؟!؟!

 من کدوما هستم؟

1.شیرین                                                                                   7.ملوس                      

2.غمگین                                                                                   8.پررو

3.باجنبه                                                                                    9.مهربون

4.مغرور                                                                                     10.بی ادب

5.زیبا                                                                                       11.باحال

6.موذی                                                                                   12.عصبی



نظرات شما عزیزان:

دخترک افغان
ساعت15:22---22 فروردين 1392
اگه منظورت منم که4

ولی تو12پاسخ:ولی به نظر من خودم 12 نیستم.حس میکنم 5 باشم!!!!!


یونس
ساعت15:55---10 فروردين 1392
سلام دختر شیطون

عیدت مبارک

وبلاگ قشنگی داری

به منم سر بزن

منتظرتم
پاسخ:سلام.سال نو توهم مبارک.ممنون.سرزدم وب توهم قشنگه!!!!!!!!بازم بیا!!!!!11


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 15:23 نويسنده دختر شیطون!!! |